sobota, 13 grudnia 2008

Pozdrowienia z Kanalu Panamskiego(prawie , bo wciaz tam plyniemy)

Wraz ze zlozona ciasteczkowi obietnica , postanowilam cos naskrobac do was moi kochani. W ogole jestem ciekawa czy ktos czyta te moje wypociny??
Dzis zmierzamy w strone Kanalu Panamskiego , ciekawe przezycie , juz raz przez niego przeplywalismy. Z racji tego , ze przez kolejne dwa dni mam wakacje ( moi goscie przyjezdzaja dopiero w Arubie , wiec moge sie poobijac) spedzilam na sun decku kilka godzin i chyba sobie troche spieklam tylek . Tutaj slonce jest zdradliwe , nie czuc jak mocno pali skore , tym bardziej ze na srodku oceanu jest dosc wietrznie . Wygladam jak maly raczek , ale mam nadzieje , ze jutro juz bedzie normalnie . Na szczescie nic nie piecze( przynajmniej na razie ) , no i profilaktycznie jogurt poszedl w ruch . Moje zycie tutaj plynie dosc szybko . Ciezko mi uwierzyc , ze to prawie 2 miesiace juz . Praca jest nudna , co dnia to samo , ale poza tym jest ok. Nowe miejsca , ciagle przyjezdzaja nowi ludzie , wciaz nowe imprezy , no i swieta przed nami. Ciag przygotowan przed christmas cruise , to bedzie szalenstwo. Smiesznie w ogole sie czuje , bo wokol pelno choinek , ozdob swiatecznych itp , a ja leze na plazy albo sun deck`u w bikini z napojem chlodzacym w reku . Ciekawe doswiadczenie . Coraz czesciej zastanawiam sie tez nad tym , czy chce zyc w Plsce , poniewaz tutaj , na drugim koncu swiata , ludzie wydaja sie szczesliwsi , wszyscy sie usmiechaja , sa pozytywnie nastawieni , nie bywaja gburowaci .Wydaje mi sie teraz , ze Polacy to bardzo smutny narod . Nie wiem , moze to tylko takie zludzenie , ale wynikajace z obserwacji ludzi . Ogolnie Europejczycy to bardziej gburowaci i smutni ludzie , nie wiem dlaczego .....
Nie wiem co moglabym jeszcze napisac , oprocz tego ze delektuje sie teraz swoim wolnym , sloncem , pozytywnymi ludzmi ktorzy mnie otaczaja . Oczywiscie tesknie za wami kochani , ale tutaj moje zycie jest duzo , duzo prostsze. Nie moge sie doczekac kiedy zobacze wasze mordki .

2 komentarze:

Cookie pisze...

ja czytam Twoje wypociny przeciez i prosze o czestsze sprawozdania :D

MISS QUAN pisze...

ty shmulo napisz coś juz prawie polowa stycznia. slyszalam ze przyjezdzasz do nas na troche ;d
bedzie sabat ;>
buzidupci